Iris - Goo goo dolls/ translate


Jag skulle ge upp för alltid med att röra vid dig
För jag vet att du känner mig ändå
Du är det närmaste himlen att jag någonsin kommer att nå
Och jag vill inte gå hem nu

Och allt jag kan smaka är detta ögonblick
Och allt jag kan andas är ditt liv
Förr eller senare är det över
Men jag vill bara inte sakna dig ikväll

Och jag vill inte att världen ska se mig
För jag tror inte att de skulle förstå
När allting är till för att brytas
Jag vill bara att du ska veta vem jag är

Och du kan inte bekämpa de tårar som inte kommer
Eller sanningens ögonblick i dina lögner
När allt känns som på film
Så vet du att man bara blöder för att veta att man lever

Och jag vill inte att världen ska se mig
För jag tror inte att de skulle förstå
När allting är till för att brytas
Vill jag bara att du ska veta vem jag är

Jag vill bara att du ska veta vem jag är

Goo Goo Dolls – Iris



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0