22.52


Hola amigos!


Om ungefär 5 timmar ska jag gå upp ur sängen (alltså klockan 4) för att bege mig till Trysil för en veckas skidåkning! Jag hoppas på att det kommer bli kanoners, även fast allt säger emot vårant ripp för tillfället; det ska bli snöstorm på ditvägen, mamma har tappat bort nyckeln till källaren som grannen ska gå igenom när hon ska mata vår katt, det ska bli -20 grader däruppe så jag kommer antagligen frysa fast i liften, jag har knappt packat klart och nu sitter jag och sniffar på Davids tröja, försöker skriva klart mitt historiaarbete och samtidigt försöker jag föra en normal disskution med Lisa på facebook. Så kan det gå.

Nej ni, nu lockar sängen en aning.
Ha ett fint lov allihopa så ska jag försöka göra mitt bästa för att komma hem med hela ben och armar!

Ett gäng bilder fårn Trysil 09:











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0