sweet sixteen

Fernermannen gick ju och fyllde sexton i torsdags, så vi passade på att dra ihop en överraskningsfest för honom. Med masker och rånarluvor för ansikterna hemsökte vi honom och drog en sopsäck över huvudet på stackar'n. Efter en bilfärd med 2½ rondellvarv och svängar så man höll på att flyga upp till himlen och tillbaka, och med Ferner i bagageluckan, landade vi tillslut hos Ellen. Där blev det tårta och så fick han en rockig gitarr av oss. Efter ett tag fylldes hela huset med folk, och oj, vilken lyckad kväll det blev. Fin som snus! Erik med vänner kom också en sväng, alltid lika niiiice.
Meen... Såklart ska jag alltid vara klantigast, så jag går och byter tån. Lyckat! Men jag kämpade på hela kvällen, och vid två tiden kom min mor och skjutsade hem mig. Sjukt lyckat kväll!


wöhöw, vilken rockare!


Rockiga rånare




mina fina partypinglor

Kommentarer
Postat av: Moa

uuuuuuuuh stekig kväll till tusen förutom en sak huehewuwehue som jag tjatat om

men tån :( ajajajajajajajajaj :(

krya dig älskling! <3



oh tack för kvällen honey :D

2009-09-05 @ 20:41:14
URL: http://mowva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0