dan efter dopparedan' och en förkylning rikare


-"Älska mig
-Kan inte du älska mig?
-Älska mig!
- Men kan du inte älska mig en stund?
- Men jag älskar ju dig, älska mig?
-äsch, älska mig!"


Såhär låter det ungefär om man har huset fullt av galna kusiner och man gör ett oseriöst försök till att kolla på en film. det är fint. Helst av allt ska man ha en fräck dialekt på hela dialogen.
Det är dan efter dopparedan idag, nu är det ytterligare ett år kvar tills man kan återfinna julkänslan. 365 dagar. Julen bjöd på en fet förkylningen och en väldans massa julklappar, mat och trevligt sällskap.

Nu gör vi ytterligare ett seriöst försök till att kolla film, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0