Studiedag


Studiedag mitt i veckan är kanoners! Speciellt när dagen efter börjar med sovmorgon till tio i tio!

Eftersom vi hade studiedag idag kom Nathalie och Lisa hit och vi drog en picknick på min verande, en prommenad över isen och fint prat.

När dom hade åkt tog jag tag i min svenskaläxa och efter ett tag kom David hit och gjorde mig sällskap. Vi lagade mat och hade det allmänt bäst fram till ungefär nio när han åkte hem. Nu sitter jag här och funderar på att gå och lägga mig, det skulle vara riktigt skönt!

Förövrigt, så ringde dom mig från People idag och frågade ifall jag och mina systrar ville vara med som modeller i en fotoutställning som ska heta "kända och okända västervikare", som är ett sammarbete mellan People och en fotograf som heter Roger Franzén. Just nu håller de bara på att spåna fram idéer, men om ungefär en månad skulle fotograferingen dra igång och det ska bli sjukt roligt!

Nej nog tjajat, här kommer lite bilder på mina underbara vänner. Enjoy!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0