tisdag, thuseday, mardi


Hello thuseday!

Okej, hellustig dag, ja.
Jag gjorde absolut ingen nytta på historian, jobbade som en galning på matten och åkte skridskor som en kung (not) på idrotten. På kvällen åkte jag till stallet och hade hoppträning, och det gick kanoners!
När pappa sen ska hämta mig från stallet, sätter han igång att snacka hästar med mig! Min pappa?! Han har aldrig ens nämnt ordet häst och nu sitter han och snackar om olika hästtyper. Tror han fått i sig för mycket sjukhusluft på arbetet..?

Nu sitter jag här och funderar över mig själv och allt som händer.
Ja, nej, kanske och varför snurrar runt, runt i huvudet. Usch.

Men i alla fall, jag har snott fin fina bilder från Kickan fårn våran c.c.-fest!
Check 'em out!



Kanibalkockarna Petra och Ida


Förfest i Ankarsum med världens goaste!


Drag @ dansgolvet












Kommentarer
Postat av: Kajsa

din pappa och hästar nora, det hör helt enkelt ihop! :$

2009-11-11 @ 17:44:18
URL: http://fraknar.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vilken kväll! :D

2009-11-11 @ 22:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0