bläää


Idag känner jag att jag bara skulle vilja dra en påse över huvudet och försvinna ett tag. Om det vore så lätt bara. Men nej, jag tänker inte ens prova, då kommer jag bli utskrattad. Jag peppar mig själv med att äta apelsin och plugga datorkunskap istället, hallelulja!
Det är verkligen tur att jag har Amanda! Utn henne skulle jag absolut inte överlevt dagen!

Jag lyssnar förresten på Kents nya album Röd, haha vad jag låter emo! Men det är helt okej, eller, lite halvbra rättare sagt.

Nejmen dudes, nu ska jag ta tag i mig själv, plugga lite och försöka peppa upp mig själv.
Wish me luck!




Kommentarer
Postat av: Anna

lite halv BÄST menar du :D

2009-11-26 @ 13:39:27
URL: http://annaalden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0