aah


Jag känner att aktivitet flöder här på bloggen, jag gör verkligen det!
Men jag har alldels för mycket att göra, hinner ju knappt med mig själv, det vore ju illa om det skulle bli så.
Men bilder och annat från Lars Winnerbäck kommer så fort tiden finns.
Kan ju berätta lite veckan som kommer för dne som vill veta. Jag ska spendera halva min tid på mejeriet med amanda, nathalie och lovisa för att plugga ESV-dans inför redovisnigen på fredag. Jag ska också hinna få in sjukt mycket plugg mellan varven, och såklart så ska jag peppa inför julfesten på fredag och det mysiga julhänget hemma hos Julia på lördag. Tror att det trots allt kommer bli en grym vecka!

Lots of love ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0