Tisdag 4/8

Under förmiddgen sprang jag runt inne i stan med min mor på jakt efter obetydliga saker. Men när vi inte hittade det vi skulle tröstade vi oss själva med glass och åkte hem.
Efter det sprang jag runt i halva huset och panikstädade ( som vanligt ) eftersom några av Sveriges bästa flickor skulle ta sig hit så vi kunde dra av en riktig feting tjejkväll.
När dom väl hade kommit hit satte vi igång att laga mat för allt var vi var värda och spela sanning och konsekvens som bara vi kan!  Vi hann med ett bad och en film också, och sen stannade Nathalie, Karin och Lisa kvar för att bli mitt  nattsällskap.


 nathalie   karin   lisa   lisa   ellen    nora

  



Som sagt, var vi riktiga stjärnor på sanning och konka!

Kommentarer
Postat av: karin

bäst är ni!

skicka bilderna(A)

2009-08-06 @ 13:02:29
URL: http://moreaus.blogg.se/
Postat av: Nathalie

KUUUUL!

skicka bilderna??

2009-08-06 @ 17:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0