EN BAL I STALLET

Gårdangen spenderade jag först hemma hos Hann där jag blev fin som bara den i håret, tillsammans med ett gäng andra tjejer. Några timmar senare befann jag mig ute vid Grantorpet tillsammans med en hel hhög balfina människor och övade lite på migeldansen, käkade jordgubbar och spelade kubb. Framåt sex befann vi oss ute på Gränsö där det kvällen till ära skulle vara Deltabal. Med fint väder, lite champange och trevligt sällskap blev kvällen riktigt lyckad! Bilder kommer lite senare, min kamera ligger nämlignen var ute på Grantorpet!

Just nu ligger jag lie halvseg bänkad i sängen med ett gäng franskafraser, imorgon ärr det nämligen NP i franska! Så med det tackar ja för mig! Bisous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0