I BRIST PÅ ANNAT


I brist på annat att göra, kan jag ju lika gärna spendera några minuter här!

Vad ska man säga? Tja, inte har jag haft en vild helg i alla fall! Fredagen spenderades hemma tillsammans med familjen eftersom min syster äntligen flyttat hem från Frankrike! I lördags begav jag mig till stallet, där mötte jag upp David och tvingade upp honom ett tag på Emil. Resten av dagen spenderade vi mest i soffan som två soffpotatisar och kollade på film, med ett avbrott för en tripp till Gamleby där vi köde fast, roligare än så blev det inte! Idag fick jag och Petra i alla fall besök av två fina flickor och tillsammans mumsade vi i oss en hel cheesecake och bara myste oss igenom förmiddagen. Och sen hamnade jag här. Egentligen skulle jag väl stått och svettats på TR nu, men eftersom jag har sådan vidrig träningsvärk bestämde jag mig för att stanna hemma och skriva lite på mitt CV istället. Superkul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0