THE HEAVEN IS PUMPING UP


Hej! Igen.
Nu har skolan satt fart igen efter en veckas lov som spenderades i Italiens skidbackar! Om det vore väl inte mer än rätt att säga att det var underbart!

Hur som helst, så har jag under dagen hunnit med att gå i skolan, bokat om alla mina körlektioner, lämnat cv för att en timme senare bli uppringd och bli frågad om jag vill komma på jobbintervju, jag har klämt mitt finger i dörren, jag har köpt en långklänning, jag har fikat med mina vänner och snyggDavid, jag har dansat, och till sist hamnade jag här! På tal om lång, så skulle jag gärna vilja ha en svart långkjol, matchat med ett vitt linne och ett brunt flätat skärp i midjan!
See you later aligator

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0