22.08


Hej vänner! Nu sitter jag nyduschad i kökssoffan med datorn i knär och lilla söta Kinz brevid mig. För en liten stund sedan kurerade jag min fot med Voltaren, smärtstillande och bandage så jag hoppas det går mot ljusare tiden mot den stackars kraken, som förövrigt är rätt blå. Förut läste jag upp en krönika jag skrev för ungefär ett halvår sedan för min mor bara så hon en gång för alla kunde förstå vad en krönika faktiskt är och ja, vad lyckas jag med? Jo, att få henne att näst intill börja gråta. Då måste det vara rätt bra, eller? Jaja, jag tänkte lägga upp den för andra gången här så ni kan läsa den ocksåm för ja, den är faktiskt rätt bra om jag får säga det själv!

Nej, nu tänkte jag faktiskt ta mitt pick och pack och boka tid med sängen. GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0