18.34


Hej!
Spenderade min fredagskväll med mina två bästa vänner, det blev pizzabak, idoltittande och en hel del tjejsnack och sedan stannade öven bönorna över natten. Imorse sov vi länge och käkade swdan en bastant frulle, vi hann också dra av en film innan tjejerna gav sig hemåt och jag tog mitt pick och pack och drog mig till stallet för att motinera hästen en aning. Nu är jag precis hemkommen och nyduschad och nerifrån köket luktar det stekt svamp som min mamma fyndade ute i skogen idag. MUMS. Så nu ska jag äta och sedan ska jag nog antagligen bara dega framför tv,n. Sega lördagar behövs faktiskt.
Förretsen  tycker jag ni ska ta er i kragen och lysna på det här kära Västerviksbandet. Awsomeness



I buy from the devil

I cheated on life
Im made of Jesus
But Im not his wife

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0