tredje maj


Har sitter jag och har precis gett mig i kast med att svara på ungefär 120 Grattis-logginlägg på min facebook profil. Jajamen, jag fyller år idag. Sjutton. Med ett helt år till utan att få bestämma själv, men sen jävlar. Då världen, då ska du få se!

Min dag har varit kanoners! Den började med att min familj tågade in med världens skönsång och gav mig en hög med massa roliga presenter :) Och medans dom åkte iväg tll skolan och jobbet gick jag runt hemma och chillade en timme innan jag också tog tag i mig själv och åkte till skolan. Lektionerna rullade på och mot ett ringde världens mest efterlängtade David från New York och grattade mig. Efter skolan stod det dans på schemat men innan dess överrskade mina underbara vänner Nathalie och Lovisa mig med en stor tårta och ett fint kärleksbrev på mejeriet. Kärlek till er brudar, ni är riktiga pärlor ♥. När vi väl hade gått upp åttiotvå kilo av tårtan körde vi stenhårt på dansen och sedan abr det av hem. Där stod en trerätters födelsedagsmiddag och väntade. MUMS. Som ni nu säkert redan listat ut har jag under min första dag som sjuttonåring lyckas gå från storlek 36 till 56.

Nu sitter jag här nyduschad, illamående och tänker att sjutton kasnke inte är så tokigt trots allt. Nej nej, nog om mig. Hoppas eran dag har varit minst lika bra som min! Och förresten, lyssna på nya favoriten här nedan!
Kärlekar

Joshua Radin – I'd Rather Be With You [Radio Edit]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0