Sunday


Ordet sunday skvallrar verkligen inte om vädret i alla fall, synd det! Jag skulle defenetivt inte tacka nej till lite värme och sol nu.

Nog klagat om vädret, jag har i alla fall haft en riktigt grym helg! Den började riktigt bra med dansföreställningar på Mejeriet hela fredagen och efter det fick jag världens bästa David med mig hem. På lördagsmorgonen ringde klockan vid halv sex och ungefär en timme efter det befann jag mig i Peoples salong pch fick håret och hårbotten massakerad av hårspray, ståltråd, snäckor och hårspray. När håret och sminkningen var klar var klockan ungefär åtta och det var ungefär sex timmar kvar till första visningen. Vad gör man då? är frågan. Tjaa, ingenting av värde blir väl svaret.
När klockan var ungefär elva fick vi skjuts ut till Gränsö för att bli ihoptryckta i en liten stuga i tre timmar. Ni kan ju bara tänka er hur det är att att vara 29 modeller med stora frisyrer plus frisörer och en hel del väskor i en pytteliten stuga med två små rum. Trångt.

När sista visningen var avklarad åkte jag hem och däckade i sängen efter att jag hade fått ur all hårspray. Jag vaknade inte förrens kvart över sju när jag, bokstavlingen, släpade mig ner för att äta middag och sedan bar det av till stan igen för att träffa världens grymmaste tjejer! Där bjöds det åpå tårta, snack, film och mys.

Jag kom hem ungefär vid halv två efter att pappa och jag agerat taxi till ett gäng fulla tjejer och somnade som en stock och sov i tolv timmar. Nu är klockan fyra och det enda jag har gjort idag är en fet dusch och så har jag ätit frukost bestående av mozzarellasallad. Inte så tokigt om ni frågor mig, chilldagar är nice.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0