17 maj


Godkväll! Hoppas att allting är bra med er, för här är det nämligen finfint! Ett extra plus på att solen har lyst hela dagen idag, och att den fortfarande gör det!

Mina lediga dagar förra veckan satt som en smäck och innehöll massa godsaker, bland annat ett fint häng med David, Cornelia, Lisa, Martin och John och ett twisterhäng. Bilder kommer så småningom :)

Nu är en ny vecka på gång igen, och jag är trött som ett litet as. Ja somnade som ett litet barn när jag kom hem från skolan trots att jag skulle lagat mat, jaja! Nu sitter jag här i sängen som är fylld med samhällskunskapspapper eftersom jag försöker komma lite framåt emd mina exeminationsuppgifter som ska vara klara på söndag.

Förövrigt dessa sega exeminationsuppgifter och en rapport som ska skrivas i svenska/historia är jag riktigt taggad inför helgens kommande händelser! På fredag ska jag på 120-årsfest  (okej, jag ska inte fira någon gammelmormor eller sådant, bara ett gäng 20-åringar som råkat gå och fylla systembolagetmyndiga.) och på lördags smäller det med Deltabal! Jag måste erkänna att jag är riktigt taggad, varje dag tar jag en snabbtitt in i garderoben för att checka in klänningen. Okej, så är det inte alls, det lät bara bra. Men i alla fall, skitsamma, det ska bli riktigt kul!
På söndag står det modevisning på schemat och dagen börjar klockan 08.00 för att få smink och hår i ordningfixat och klockan 11 börjar själva visningen.
Det känns som om helgen kommer bli riktigt lyckad men också väldigt tuff, jag kommer bokstavlingen släpa mig själv till skolan på måndag. Meeeen, man lever bara en gång!

Något annat jag taggar till är den kommande kryssningen tillsammans med David, Arvid, Viktor, Lovisa och Nathalie som vi ska ge oss ut på bara några dagar efter att vi fått sommarlov, som förövrigt är om exakt en månad! EN MÅNAD!

Herregud, vad jag babblar! Nu ska jag återgå till de politiska systemen, YES!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0