Hey sistha!


Hoppas att livet är kung, solen har trots allt varit framme idag!
Mitt liv är i alla fall fint, skolan idag var inte alltför krävande och träningen efteråt gick ju bara för bra!
Just nu sitter jag och drömmer mig bort i forever21's klädkollektion "Graduation Dresses" och önskar att jag hade tillgång till pengar så jag kunde beställa lite kläder eller att jag hade en egen forever21butik på min bakgård.

Nej ni, nu ska jag tagga inför mitt nationella prov i matte imorgon, hur skoj är inte det på en skala? Men, jag ska absolut inte klaga! Tanken på att jag faktiskt slutar kvart över 12 istället för kvart i 4 imorgon känns ju bara för go. Ibland äl
skar jag min engelskalärare.


"Graduation Dresses" 
Forever21.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0