sunday


Goddagens!
Gårdagens kvälll blev alla tiders! Den spenderades hemma hos Julia med fina flickor, drivor med mat och melodifestivalen. Hela gänget satt och höll stenhårt på salem al fakir och eric saade bara för att han stod och dansade i regnet och bara för att nästan alla var avundsjuka på Molly Sandén som har honom som pojkvän. Själv är jag nöjd med den pojkvän jag har och behöver ingen Eric Saade för att vara nöjd :).

Hela morgonen har jag ägnat åt engelskaplugg och nu har jag bara en sida kvar i grammatik häftet sen är jag redo för prov! Nu har jag precis bestämt mig för att ta årets första springtur i vårsolen. Efter det blir det duschen och sen tar jag bussen in och träffar David och vid sex ska vi två tillsammans med Mark, Anton och Amanda gå på bio, Alice i underlandet blir det allt.

Fred ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0