sen uppdatering av en fin fredags och lördagskväll


Okej, detta är illa, men nu kommer i alla fall lite bilder och andra trevligheter från ett snusfint cookershäng som infann sig i fredags och en tjejkväll i lördags.
Fredagen började fint med fika på stan och sedan gick vi och shoppade loss på Hemköp. En halvtimme efter det bafann vi oss hemma hos mig och snackade loss i drivor, lagade mat (Okej, Josefine lagade mat, jag käkade godis, Lisa öppnade en burk bearnaisesås och Cornelia sov.) och myste sönder.
Morgonen efter var tyvärr Cornelia tvungen att åka hem rätt tidigt på grund av ett återfall av körtelfebern, ytterst tråkigt! Men vi andra fortsatte rocka ett tag till innan dom också åkte hem och jag satte mig ute i vårsolen och pluggade hela förmiddagen/eftermiddagen. På kvällen tog jag tag i mig själv och åkte hem till Julia på tjejkväll. Smask.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0