N E X T










Om ni är lika klänningskära som jag tycker jag absolut att ni ska ta en sväng in på topshop.com på momangen. I deras klänningsförråd skulle jag kunna spendera en hel halv evighet. Eller, de mesta av deras kläder är inte så tokiga!

Annars då? Jotack, det flyter på som en gummibåt i en flod. Den här veckan är lite lugnare än vissa andra veckor, men ja kan defenetivt inte säga att den är lugn. Franskaläxa, matteläxa och samhällskunskapsläxa har vi våra lärare redan gett oss och det har bara gått två dagar. Såååå trevligt!
Förutom att jag gått runt och varit mindre pepp hela skoldagen har jag även hunnit vara ute i stallet hos Emil och hopptränat för Johanna. Det gick faktiskt förvånadsvärt bra, så nu är jag nöjd. Och trött. Men innan jag bokar möte med sängen tänkte jag göra franskläxan så den är ur världen. Google translate, here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0