Girldream














Hej mina vänner!
Vilken bra dag jag har haft, om man tänker på helheten! Mitt matteprov är över vilket betyder en läxa mindre!
Jag slutade skolan tjugo i tre och unnade mig då massa godis för att jag varit en duktig flicka och pluggat duktigt. Sedan fick jag några alldels underbara flickor med mig hem, och det blev snack och mys i drivor. Vi lyckades även förbruka två paket ballerinakex, en bullängd och två kannor te, vadå fint!?
Nu har jag precis slagt mig ner framför datorn och hittat dessa godbitar på bland annat hm.se och forever21.com. Jag fick dessutom ett sms förut från Madde där hon undrade om jag ville rida Emil på lördag då hon inte kunde. Då fick jag mig en lyckokick, eftersom jag insåg att jag för första gången på ett halvår kommer kunna få rida ut! Dessutom ska det bli strålande sol då! Småsaker gör en för glad ibland, haha! En annan töntig sak som jag fick en kick av förut var själva grejen att jag faktiskt såg GRÄSET under snön, det börjar lukta vår!

Nu ska jag plugga, franska och samhällskunskap. Mmmh...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0