OSLAGBARA UNDERBARA


Hej mina vänner! Jag är verkligen hel off, men jag har fullt upp med att jobba på brännan, träffa mina fina vänner, packa till Finland och njuta av sommaren när den är som allra bäst.

Igår var jag på premiären av Eclipse som visadesklockan 23.59 inatt. Den var superbra! Dock känns det som att jag kommer behöva en veckas intensivvård efter filmen eftersom jag är så feg och blir rädd det prasslar i en buske, ungefär. Med andra ord så flög jag på David med jämna mellanrum och hade fullt upp med att inte skrika rakt ut.

Just nu ligger jag ute på altanen i det konstiga vädret som växlar mellan sol och moln konstant. Men lite färg ska det nog väl ändå bli! Jag är också inne på favoritsidan forever21.com och letar efter godbitar eftersom min mamma drar till New York i övermorgon, så jag tänkte skicka med henne lite bestllningar.

Nej, nu kom solen fram igen :D Ha det fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0