Finanskris


Goddag kära medborgare! Jag måste tyvärr meddela att vi precis ingått i en finanskris.

Ungefär så har jag det nu. På mitt konto finns 104 kronor. Jag ska alltså klara mig på detta en hel månad. Y E S.
Det kanske skulle gått bra om inte min syster tog studenten, min andra syster fyller år och att jag ska fira mina vänner på lördag.

Hur jag ska överleva återstå att se. Jag får antingen rita teckniningar att ge bort i present, eller sälja allt jag äger och har på en loppmarknad. Ja, det funkar ju. Det är ju bra att jag går samhäll ekonomi, så jag kan komma på såna bra ekonomiska lösningar.

Annars då? Jo då, halva min rapport är borta, så det är bara att börja skriva om. Kul att den ska vara inne ikväll!

Nej nog tjatat. Nu blir det plugg!


Kommentarer
Postat av: Amanda Bäckström

Jag hoppas att du skämtar om att din rapport är borta annars börjar jag gråta för din skull :(

2010-06-10 @ 20:58:27
URL: http://amandasofies.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0