8 DAGAAAR


Med åtta kvar till sommarlovet sitter jag nu och kämpar med mitt allra sista arbete. Så skönt! Deadlinen är dock imorgon, och jag har en hel del kvar, men det löser sig nog på något sätt. Förhoppningsvis.

Så det kanske är bäst att jag faktiskt tar tag i det nu, eftersom jag suttit vid datorn ett bra tag nu utan att ens kollat på arbetet. 16.12 känns som en bra pluggtid. Partylistan är på så det är bara att köra, det går väldigt mycket bättre när man har snabb musik i bakgrunden. Då försöker man hela tiden skriva i den takten som musiken går i. Haha.

Ha det fint!

En grymt söt klännig från forever21 väckte mitt ha-behov. Men icke, här ska det sparas pengar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0