S SOM I SPONTANT OCH SOMMAR


Tja!
Dagar som dessa skulle jag kunna tänka mig att leva med för alltid!
Dagen har varit alldeles för spontan och härlig! Den började med jobb klockan halv nio till två, efter det mötte jag upp två snygga vänner och en fin pojkvän och tillsammans gick vi och inhandlade sushi och smörgåstårta. Sedan letade vi upp en gräsplätt och satt där med våran smörgåstårta och såg ut som ett knippe turister med knallgula plasttallrikar och hela kalaset.När vi satt där och njöt som mest fick vi plötsligt ett sms och ett tu tre vart vi uppplockade av en båt med självaste M.Algovik till chaufför och där blev det sushiätning, wakeboardåkning för en del och en alldeles för hög hastighet i vissa lägen. Men, är det inte sånt man lever för?
Väl i hamn igen fick vi för oss att bli sjukt spontana och ta en sväng till Söderköping -> Smultronstället! Men eftersom vi inte hade någon chaufför och taken på att gå till Söderköping inte kändes särskilt lockande blev vi kvar i Västervik. Men inte blev vi ledsna för det inte! Vi drog på våra glada miner och alla åkte åt varsit håll för att pilla i sig lite middag, förutom jag och David, som råkar bo lite för långt ut. Men vi traskade runt i lilla staden och käkade glass och till slut mötte vi upp våra fina vänner igen och drog av en fet pizza medans dom tog en glass. Efter det har vi för det mesta taskat omkring, sjungit för högt, dansat för fullt och bara njutit av sommaren fullt ut.
Fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0