en helg senare


Hej kompisar!
Nu är jag hemma från Finlandia och har dragit ev en fet jobbdag, gött!  I alla fall så blev  Finlandsresan hur bra som helst. Kanske inte så konstig med tanke på det fina sällskapet, en gungande färja, en pridefestival, rearearea och en grym sista kväll! Tyvärr gick kameran sönder någon gång under resan, så bilderna har tyvärr avlidit. Istället räddar jag situationen med att sno några bilder från min kära vän Lovisa, jag hoppas hon inte misstycker :D

Och förresten, min mor kom hem från New York i söndags och hade med sig ett helt lager kläder som nu bor i min garderob! Ett par svarta göga converse, två klänningar, ett linne och två t-shirts. Fint! Och så fick jag såklart med mig lite grejer från finland, ett halsband för 10 kronor (!), en ring, en kjol och ett linne. Fint.






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0