Days Like These


Hej!
Just nu ligger jag i en solstol på altanen och äter färska jordgubbar och vattenmelon samtidigt som jag försöker lapa åt mig lite D-vitamin och en fin brun färg! Snart ska jag in mot jobbet och tjäna lite pengar och efter det har jag ett fint häng med snygga tjejer inplanerat! Skön dag, och helgen verkar inte bli sämre! Jag har ledigt hela helgen så imorgon blir det nog en förmiddagsvisit i solen och efter det bär det av till vimmerby för att fira mormor som gått och fyllt år. Och på tal om födelsedagar, så fyller min kära pojke 17 år imorgon. Jag älskar dig David fakking sjöblom ♥. På söndag ska jag därför hem till honom för att fira honom och efter ddet bär det av mot Gamleby där våra två små kattbebeisar väntar på att få följa med oss hem!

Nu ska jag pressa! Over n' out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0