trött som en påse

Hä sitter jag en helt vanlig söndagskväll efter en fin helg och ät trött som en ja.. påse.

I fredags drog jag tillsammans med Hilda runt på stan. Planen var att råna våra egna plånböcker, och visst lyckades vi! Fyra armband, två kjolar, en skjorta, två tunikor, en t-shirt, ett bälte och två par solbrillor är numera mina och Hildas gemensamma ägodelar. På kvällen hade jag planer på att kolla på nattinnefotbollen, men jag struntade i det och tillbringade istället kvällen hemma med trevligt sällskap och bra filmer.

På lördagsmorgonen jag jag upp tidigt och åkte bort till Hundbacken och drog av ett finfint pulkahäng med ett gäng snygga tjejer. Efter det gick vi hem till Lisa och grillade korv i hennes öppna spis eftersom engångsgrillen inte ville samarbeta...  På kvällen tog jag tag i livet och åkte till Amanda. Efter ett tag kom också Ferner, Laag, Lisa, Micke, Calle och efterlängtade Fina! Där blev det matlagning, snack, skratt och en hel del wii. Fint.

Idag gick jag också upp relativt tidigt och städade mitt rum. Sen fick jag skjuts in till stan och mötte upp David och med honom har hela dagen spenderats. Mmh! Nu sitter här och har precis ätit och borde egentligen ta tag i lite överblivet plugg, men det suger. Rent ut sagt.

Bilder från helgen kommer någon dag. Bättre sent än aldrig! :D Och ni, lyssna på låten, awsome!
Damien Rice – Cannonball


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0