O B S !


Måste faktiskt ta och meddela att inlägget nedan inte är för seriöst, men det blir lätt så när man får i sig lite för mycket vinterluft och franskaplugg.

Här sitter jag med två outstanding tjejer, nämligen Lovisa Algovik och Amanda Bäckström! Vi har spenderat våra torsdagseftermiddag med att hjälpa en stackars kvinna som kört ner i diket, ajaj. Vi har också gjort ett seriöst försök att översätta meningar till franska, vilket har gått helt okej. Nu funderar vi bara på hur man översätter "därför att" till franska. 

Snart tänker mina sköna bönar lämna mig i min ensamhet och jag ska ta tag i plugget igen. YES.

På bilderna har vi funnit inspiration från faviritlåten Bärs é livet!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0