jkfojf?


Klockan är 19.19 och jag vill sova, hemskt mycket. Mitt huvud göt sjukt ont och ögonlocken väger ungefär 17 kilo var känns det som. Men nej nej, har ska inte sovas, här ska det pluggas! Ett gäng med svenskaarbeten som jag skjutit undan hela lovet behövde mig och här sitter jag nu. Det roligaste är nästan att jag skrev halva texten klar igår på den bärbara datorn,och när jag ska spara laggar word ihop och ar stått orörligt i ett dygn nu, hmm?
Som grädden på moset har jag haft en "jag-orkar-inte-med-mig-själv-dag" idag. Kul? Knappast. Jaja, här ska vi inte klaga. Nu slänger jag på lite Lasse i högtalarna och tar tag i det. Jag kan peppa mig själv med att min kära syster kommer hem från 3½ veckors vistelse i Indien imorgon! Jag har saknat dig ♥

Peace m♣'s!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0