20.08


Fem månader och några dar, sen är det bara tre veckor kvar...


Hela dagen gick spikrakt åt helvete. Och mitt i alla bara stack det till i mig av saknad efter dig. Den vanliga rutinen. När jag fick spendera timmar med bara dig. Ingen rädsla eller osäkerhet fanns. Ingen. Jag kunde visa världen vad jag kunde. Vad vi kunde. Och så blev det 6 september. Och så var det slut. Du flyttades, hamnade någonannanstans. Långt ifrån mig. Istället blir jag uppslängt på ett fartfyllt tåg som ångar fram, varv efter varv. Och jag har ingen kontroll alls. Jag tappar min ork, min fokus och jag drömmer mig tillbaka. Du är någon annans nu. Någon annan får dela glädjen och framgångarna med dig istället. Oj, vad jag är avundssjuk på denna någon.
Men som sagt, fem månader och några dar, sen är det bara tre veckor kvar tills jag får se dig igen, i fem dagar. Sedan får jag vänta ytterligare ett år. 365 dagar.

Jag saknar dig. ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0