Hey m8's!


Här sitter jag med historiaboken fint upplagd framför mig på bordet, men jag fastnade här istället för i word.
Min dag har väl varit helt okej, jag slutade vid tio i två och vid halv sex befann jag mig i stallet för att träna. Det gick spikrakt åt helvete kan jag lova, men lever gör jag i alla fall!

Min vecka är fullproppad med aktiviteter och annat, precis som alltid. Jag behöver en paus ungefär nu känner jag. Ungefär såhär ser det ut i min kalender för tillfället:

Onsdag: Sjukgymnast 07.30, skola från 8.20-15.45, och efter det ska jag röja stan med Pao och efter det blir det plugg.. som vanligt.

Torsdag: Skola från 8.20-13.30. Efter det ska jag sätta mig på en buss med klassen och styra färden mot Linköping. Där väntar det nämligen en liten stunds fri tid (shopping!) och vid sju ska vi se på teater, "Figaros bröllop". Vi kommer tillbaka till Västervik vid cirkus 23.

Fredag:
Skola från 8.20-13.05. Därefter ska jag hem, roffa åt mig mina grejer och bege mig till Cornelia (om hon är frisk) för förfest! Vid 19.30 ska vi infinna oss i Ankarsrum för att gå på SRO-festen med temat rosa!

Lördag: SOVA! Sen måste jag nog ägna lite tid åt plugget innan jag beger mig till Nathalie på kvällen för att avnjuta en tjejkväll med snusfina tjejer.

Söndag: Alla ♥-dag. Jag ska jag vara i stallet någon gång mellan 9 och halv 10 för att provrida en häst vid namn Emil. Vi får se hur det går. Hästen är stor som två berg! Efter det ska jag träffa allra finaste David! Om tiden och orken finns på kvällen måste jag nog trycka in lite av den vanliga kvällssysslan, plugg.

Jag känner redan nu att jag knapert kommer hinna med mig själv i veckan, men men..
Nu måste jag ta tag i mina läxor, jag ska göra massa frågor om källkritik i historian och skriva en filmrecension på engelska till nästa onsdag. Jag har också ett gäng engelskaglosor till samma dag. Sedan ska jag också hinna skriva en landanalys i samnhällskunskapen och snart får vi en stor svenskauppgift. YES. Samhäll ekonomi är linjen för dig som tycker om stora läxberg.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0