Söndag 12.12.2010 21.27


Hallå där!
Nu är repen och alla dansföreställningar avklarade och det brutala sminket undanlagt till ett tag framöver, och jag måste erkänna att det känns skönt, även fast dansföreställningar kan vara bland det roligaste! Helgen har spenderats på bästa sätt, idoltittande, födeledagsfirande, tjejkväll, vinterprommenader och ett stycke plugg, så nu känner jag mig redo inför kommande vecka, som lär bli rätt tuff. För nu när jullovet börjar närma sig kommer nämligen allt plugg som en stor våg, och mitt i allt ska man väl ändå försöka få in lite fritid? Nåja, jag ska nog överleva, och som belöning för allt slit vankas det julfest på lördag, och jag spår en snusfin dag med pulkaåkning med Västerviks stolheter följt av en brakfest i Ankarsrum! Sounds good to me!

Förövrigt, så bankar mitt hjärta lite extra hårt för klänningen här nedanför:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0