PÅ RADION SPELAS JULSÅNG


Och så var det äntligen jullov, något som firades in på bästa sätt!

Det började med grötfrukost i klassrummet tillsammans med klassen och efter det en julkonsert i aulan innan jullovet invigdes på riktigt. Då styrde jag, och mina fina tjejer, stegen hem till Josefine för att njuta av varandras närvaro och lite julfika. Mot eftermiddagen befann jag mig hemma hos David och tillsammans med hans familj slängde vi ihop en hel massa smarrigt julgodis innan det blev dags för mig att bege mig hemåt för att packa. Jajamen, ni hörde rätt. Imorgon tar jag mig nämligen till Stockholm för att fira jul med släkten och någon gång på kvällen på juldagen kommer jag befinna mig i det land min ena hälft kommer ifrån, nämligen Jordanien! Jag hoppas på lite D-vitamin, sköna arabiska snubbar och tonvis med god mat!

Men innan jag befinner mig där ska jag fixa det sista på packningen, ta mig en skön duch och ägna mig åt ett mission impossible: Hitta den försvunna kameraladdaren!

God jul och Gott nytt år på er allihopa!

Jordanien, Wadi Rum decmber 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0