2/8

Blää, vad tråkigt jag har! Skogen sucks. Vad gör jag liksom? Sitter och lyssnar på musik och lackar på min mobil, najs...

Dagen har i alla fall varit finfin. Första lektionen hade vi idrott. Och som vanligt, kom min allergi lagom tills vi skulle börja springa. Men jag kämpade ett tag tills jag kände att jag inte fick någon luft. Men så ska det vara, for sure. Vi fick också till en håla på cirkus två timmar och som grädden på moset fick vi sluta lite tidigare. Fiiiint.
På eftermiddagen träffade jag min efterlängatde och underbara vän Lisa. Henne har jag inte träffat på hela lovet, så det behövdes verkligen ett sånt häng! Vad jag har gjort mer idag, hmm, ingenting. Roligt liv, roligt.
Jo förresten, jag fann min kusin på en affisch som sitter uppsatt på hela skolan ungefär. Sånt händer ju inte varje dag, men spänning i vardagen har väl ingen dött av. Eller? Jag tänkte lägga upp en bild så ni fick se, men som vanligt är inte mobilen särskilt samarbetsvillig. Det är en av anledningarna till att jag lackar på den för tillfället...

Imorgon fyller min kära mamma och min vän Ferner år, alltså en riktig firardag. Så om ni skulle stöta på dom, släng till med ett grattis vettja! Imorgon ska jag också ta min sista ridtur på Malou innan hon säljs. Vilket känns hemskt.

"Brosan" och morsan som kör på födelsedag, fint!


Men nu ska jag nog ta mig en dusch, och sen dra mig mot sängen.

Pussen, N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0