saturday evening

Jag finner liksom ingen ro. Mina vänner har precis åkt härifrån efter en väldigt bra kväll. Plus i kanten att Calle hade Fina med sig! Vi slängde ihop massa tacos, pimpade tröjor till samhällsfesten och kollade på film.
Men som sagt har dom precis åkt. Och här sitter jag med en bruten tå och skapligt illamående och försöker finna ro. Men hittar den inte. Lars Winnerbäck är såklart ett faktum en sån här kväll, helt klart! Stor feting kyss på mannen, som alltid lyckas rädda mina dagar. Men nu känner jag att ron börjar infinna sig, så här kommer ett gäng med nolifers bilder från kvällen och sen blir det sängen för min del, för imorgon drar jag till snygg-erik! Eftersom han har gått och konfirmerat sig.




Fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0