Monday

Herregud! Här sitter jag och proppar i mig äckligt godis och lyssnar på musik jag inte ens tycker är bra. Snart ska jag åka tillbaka in till stan för en första danslektion på terminen. Men.. såkalrt kan jag ju inte vara med. Så för min del blir det att titta på, så går det om man är klantig och skadar sig!
Efter det ska jag halta ner till People, för där vankas det koregrafiträning inför lördag. Vi får väl se hur det ska lyckas, eftersom tån gärna inte vill bli "gådd" på. Men jag hörde en liten fågel viska i mitt öra att Fanny i min grupp hoppar på kyrckor, så vi får väl bilda en egen "hacka fram på scenen" gångstil!

Men glöm inte bort:

Utanför People, klockan 19.00 den 12/9 (nu på lördag)

over and out, N




Kommentarer
Postat av: Klara

skaplig fräsching, hoppas att det blir bättre med tån tills på lördag noran! :)

2009-09-07 @ 15:51:32
URL: http://www.klaralinneas.devote.se
Postat av: kajsa

du är alldeles för snygg nora! :*

2009-09-07 @ 21:05:46
URL: http://fraknar.blogg.se/
Postat av: Josefine

Du är galet snygg ska du veta! ett stort plus i kanten för glasögonen som va assnygga!

2009-09-07 @ 21:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0