friday off

Studiedag är för fint!

Speciellt när man börjar morgonen att stöka runt i köket med syrran, baka bröd osv. med Thomas Ledin på högsta volym i högtalarna, fint!
Mot kvällen tog jag bussen till stan och mötte Amanda och Jonas, vi drog tillsammans en olaglig cykeltur ner och mötte Moa med fler. Vi begav oss bort till löga där vi drog av årets sista (?) grillkväll! Senare mot kvällen kom också Ferner och Laag, finemang.
Kvällen blev underbart bäst, jag vek mig av skratt minst hundra gånger om, och så hade jag hade ont i käkarna efter allt skrattande. Men det bevisar ju bara en sak, mina vänner är bättre än bäst!


skaplig rockstar

Kommentarer
Postat av: Moa

så himla fin kvääääll, du är kärlek nora (L)

2009-09-16 @ 15:29:07
URL: http://mowva.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hahah vilken sexig bild du fick till på mig där gullet! ^^

Dagen var bäst! Smack på da :*

2009-09-17 @ 16:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0