jOSEFINE OCH PEOPLE MÅNDAG


När skolan slutade någon gång runt fyra snåret följde jag med mig min finfina vän Josefine hem, och vägen dit bjöd ju på ett och annat. Vi letade upp en väg som låg i vägkanten och hade skadat knät så hon inte kunde stå upp. Så nu är det kryckor som gäller för hennes del! :( vi tog oss också en liten omväg upp till coop och utsåg denna dag till veckans tjockisdag - en ben & jerry's och varin påse godis. Mums!
Hemma hos Josefine blev det lika fint snack om allt möjligt, precis som vanligt.
Tyvärr var jag tvungen att dra hem ganska tidigt, men jag fick i alla fall sällskap till busshållsplatsen äv min käre vän Ferner!

Senare på kvällen åkte jag in till People för modellträff, trevligt sällskap och god plockmat var vad kvällen bjöd på!
Jag fick också reda på att det skulle skriva en bok om People, där dom planerar att använda ett av mina foton som omslag. HAHA, sa jag då, typ.
Men men, modellträffen var en tiopoängare, och i mars är jag där igen, tjihu!

Dagen blev kanoners, det kunde inte bli bättre. Men sen är det ju inte så konstigt att det blev så kanske, eftersom Josefine lyser upp mina dagar.


Peace

Kommentarer
Postat av: Josefine

Du ska bara veta hur mycket jag tycker om dig nora!:D du gör mig glad, underbara älskade!

2009-10-09 @ 16:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0