Dessa lektionshästar...


Fräsch dag jag har lyckats få till idag då. Fick sova till halv sex för att vara på skolan vid sju, så går det om man ska resencera en bok som man inte har läst och böckerna ligger i skolan. Sen har humöret åkt upp och ner hela tiden, aspepp, mindre pepp och fram och tillbaka. Klara räddade mig mot slutet och matade mig med dextrosol.
När jag äntligen kom hem efter ett superlångt programrådsmöte hann jag knappt sätta foten innaför innan det bar av till stallet för träning. Och jag säger då det, dessa lektionshästar... Ändå sedan Malou såldes har jag fått traggla med dom, och jag avlider ju varje gång.
Nu har jag i alla fall kommit hem efter närheten till köldskada på hemvägen. Jag har precis tagit tag i engelskan och sitter och knåpar på den. Skapligt tråk. Jaja, sånt är livet!

Peace

Kommentarer
Postat av: Klara

haha, det där med att rädda dig börjar bli min grej! och det gillar jag skarpt:D

2009-10-21 @ 22:34:24
URL: http://klaralinneas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0