wonderworld


Lördagar är nog bästa dagen på veckan, allt annat vore fel att säga. Eller fredagar är ju inte heller särskilt tokiga!
Min lördag blev nog faktiskt bäst! Jag tog bussen i till fyra och träffade mannen. Han är fin.
På kvällen befann jag mig hemma hos Amanda på tjejkväll med en hel hög med fina tjejer. Vi lagade hemmagjort pizza, käkade massa glass och godis och så fick vi till den rockigaste dansen i Amandas vardagsrum! Jag skänker varsin stor fet kyss till er tjejer!
När jag kom hem sen senare på natten fick jag ett fin fint telefonsamtal ocskå, inte dåligt!

Jag måste säga att Amanda är världens rockigaste tjej,
och utan henne skulle det mesta suga ganska mycket!
Puss


Amanda och Lisa, skaplig smack!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du och jag Nora, du och jag kan rocka till det som inga andra kan! Puss på dig super rocky rockstar!:*

2009-11-17 @ 16:22:05
URL: http://amandasofies.devote.se
Postat av: till amanda

ja fifan! :D

kyss på låret! :*

2009-11-17 @ 20:09:54
URL: http://norahattar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0