torsdag... snart fredag!


Min tisdagblev en emodag, min onsdag blev bäst och min torsdag blev en emodag mini. Känner att hösten gör mig lite smått deprimerad?
Men, det är ju freeeeedag imorgon! Och inte heller vilken fredag som helst! Jag ska dra runt stan med Amanda på jakt efter fin fina klänningar, på kvällen ska vi tillsammans med Ferner och Laag gå på New Moon bion, fint! Jag blir också nattgäst hos Amanda. Känner att fredagen kommer bli snusfin.

Nu ska jag lämna datorn så min syster kan ta den istället. Puss

Kommentarer
Postat av: Moa

nora jag är käääääääääär i edward bella och jacob

kan vi åka t usa typ nu?

2009-11-21 @ 22:53:07
URL: http://mowva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0