söndag morgon


Och så var det söndag, igen. Det känns som om det alltid är söndag?
Jag har i alla fall haft en skön morgon, jag segade i sängen ett bra tag och nu sitter jag här med en kurrande katt bredvid mig och äter det som är godast att äta på morgonen, nämligen chips.  Resten av dagen ska jag ägna åt engelskagrammartik och medeltdens påverkan, yes!

Gårdagen blev riktigt fin! På dagen gjorde jag absolut ingenting, men framåt kvällen fann jag ro hemma hos Josefine där också efterlängtade Lisa fanns! Vi satt som som fastklistrade framför tv:n när lilla melodifestivalen nordic avgjordes, och Ulrik gik och vann! Han är för söt!
Ni får stå ut med att klippet är på norska, killen är densamma i alla fall :D Och om det skulle vara så att ni stör er på norskan, dra spotifylänken istället vettja!

http://www.youtube.com/watch?v=suvmhdZjTCE


http://open.spotify.com/track/1wVZY9ZyjPCaD82Xvibn6z





Over n' out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0