fredag, uhu!


Fredagen skulle börjat med ESV-dans klockan 08.10, men nej nej, dansen var inställd. Så vi tog tag i oss själva, och cyklade hem till Julia, jag och mina superpinglor. Där bjöds det på pepparkakor, mums! Några timmar senare, när pepparkaksburken var uppkäkad drog vi oss till skolan och drog av lite matte och franska innan skoldagen var slut och det var dags för helg!



Efter skolan drog jag och allra bästa Amanda ner till stan och letade klänningar. Jag fyndade, ett riktigt kap också, men Amanda blev lite småarg när hennes drömklänning bara fanns i storlek 42 och 44. När vi kom hem till henne bara sprang vi in i huset och vände igen, för att sen dra ner och tjocka oss ordentlig på acapulco med en pizza. Vid halv sex tiden mötte vi upp dom sköna och efterlängtade herrarna Ferner och Laag och så gick vi tillsammans på New Moon. När bion väl var slut och vi fått lite garv tillsammans åkte jag och Amanda hem till henne igen för att färga hennes hår några nyanser brunare. När det var kalrt peppade och fixade vi oss för gymnasiefest och sen mötte vi upp Nathalie. Väl på stadt rockade vi järnet ur precis alla! Kvällen, eller natten rättare sagt, avslutades på en madrass i amandas rum. För fin fredag, nästan!





Smack
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0