dan' före dopparedan


IMORGON SMÄLLER DET!
HERREGUD, vad jag är taggad nu. Festbestyret är i full gång, me like.

Jag har haft en hektiskt och stressig vecka den här veckan, skönt med helg snart.
Jag har kommit hem alldeles för sent, pluggat järnet och nästan helt glömt bort att äta. Nu sitter jag här och slipar på det allra sista på samhällskunskapen. Fråga sjuuuuu kan ju slänga sig i väggen!

Känner att morgondagen kommer bli för bra!
ESV-dans på morgonen, kort mattelektion, lunch och sedan en avkortad franskalektion. Inget att hänga läpp över precis! Resten av dagen ska bestå av fix, fixfiiiiiix och sen halloween för vad hela världen är värd, eller så.

Ha det bäst, imorgon äre fest!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0