p p pengapåse!


Onsdagar är låååånga och trååååkiga skoldagar, och kalla! Jag gillar att jag skakar som ett offer på skolan på grund av kylan.
Idag har jag garvat ikapp åt roliga citat, typ: " shit, prova att lägga pengapåsen på huvudet, asnice!" eller "om man lutar huvudet framåt och slappnar av och tänker " jag har en näbb" så känns det som att man har det också!" eller varför inte " all i want for christmas is pappa kurt!" Maxad normalitet där, det gillar jag!
Jag har precis knåpat ihop ett brev på franska, trés bien! Snart blir det historiaplugg men först vankas det lussebulle bak!
Om jag är över ambitiös, kan jag kanske till och med bjuda på bilder från det!

Pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0