fredag 11/12, idolfinal @globen


Efter att jag fortfarande hade kvar känskan från Lasse konserten i huvudet satte jag mig i bilen, igen. Och den här gången gick resan mot, Stockholm - Globen - Idolfinalen - Erik vs Calle.
Hela globen var fullsatt av Erik-fans, medans jag satt där, och sket fullständigt i vem som vann. MEN, som de flesta kanske vet så gick Erik och vann och halva Globen och en tredjedel av jorden fick sig nog en ordentlig hörselskada när dom små erik-fansen insåg att deras guldklimp vunnit.
Upplevelsen var riktigt riktigt mäktig, men känner att det ändå nog blir en engånsgrej :)
Bilder är det kort om, men en bjuder jag på!

Over n' out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0