det är dags för fredagsmys!


It's friday im in love, på riktigt ♥

Det är ju nästintill bäst att ta sin väska och gå hem från skolan på fredagseftermiddagen och veta att man har en hel helg framför sig!
Jag spår en helg som är skapligt rockig! Idag blir det fredagsmys med Amanda och bästa vännen Martina. Också min man Mark och allas kära vän Viktor får vara med på ett hörn. Imorgon, lördag alltså, ska jag spendera lite tid åt pluggandet men sen på kvällen ska jag till Lovisa tillsammans med grymt bra tjejer för att baka och käka julgodis tills vi kan rulla hem. På söndag ska jag ta mig till Horn för att träffa David, vi ska dra av ett snusfint (antar jag) lussebullsbak!

Hoppas eran helg blir minst lika bra, lots of love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0