christmasbreak


Åh tack! Någon måste ha hört mig när jag bett om lov. ÄNTLIGEN!
Min början på lovet har varit alla alla alla tiders. Först sprang jag runt med mamma på stan. inhandlade ett par skor faktiskt.
När jag kom hem, tog jag tag i mig själv och städade klart rummet som jag försökt få rent i fyra dagar nu.
Mot kvällen kom mina vänner vid namn amanda, ferner och laag hit. Vi fann ro med, favoritchipsen, skrattattacker, snöbollskrig och så fick vi faktiskt till en fin snögubbe också. Johan blev hans fina namn :)

Han/Hon blev för snygg, lika lång som Laag (ca 1.87 cm) bröst, gravid mage och jaa, allt möjligt. Ni kan ju bara kolla in här nedanför! Slänger upp en bild på Julia också, sista skoldagen och allt. Tyckte hon blev för söt på bilden!






Ha ett bra lov m8's! ♣




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0